tirsdag 8. desember 2015

På kjøret

Det har gått litt tid siden siste innlegg nå.

Det er synd å si det, men jeg har falt ut av registreringen. Jeg har ikke registrert en hel dag på snart 2 uker. Jeg var på reise, og det ble plutselig veldig tungvindt å registrere alt hele tiden, i tillegg til veldig vanskelig å planlegge hvordan dagen skulle bli når jeg ikke visste helt hva vi skulle.

Da jeg kom hjem prøvde jeg å lage en ny plan. Da prøvde jeg med 5 måltider istedet for 6, fordi jeg følte at 6 ble for mye. Jeg går veldig mett hele dagen. Dette virket heller ikke, fordi middagen kom for tidlig i forhold til planen (det var ikke jeg som laget middag den dagen), og da klarte jeg ikke å holde meg helt til kveldsmaten. Kveldsmaten kom tidlig, og da måtte jeg legge til et måltid til på kvelden.

Så nå er jeg litt misfornøyd med egen innsats. Jeg skal til legen neste uke for å snakke om behandlingsopplegget. Jeg skal være sinna på meg selv litt til, og så kommer jeg kanskje igjen med registrering igjen før neste uke.

So long!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar