tirsdag 3. november 2015

Veiedag

Da var jeg kommet til første veiedag på bloggen. Veiedagen er på en måte viktig, men på en måte uviktig. Uviktig fordi jeg ikke går på en slankekur, og programmet mitt har ikke som mål å gå ned i vekt. Jeg kan gå opp, ned eller stå i ro. Veiingen er også viktig fordi jeg har tidligere vært veldig opptatt av hva jeg veier i perioder, og jeg passer nå på å bare veie meg en gang i uka. Resultatet gir meg motivasjon til å fortsette, uansett om jeg har gått opp eller ned. Har jeg gått opp må jeg jobbe hardere, har jeg gått ned så kan jeg fortsette det gode arbeidet.

Her er en oversikt over de siste ukene:

Uke 1: 102.6 kg
Uke 2: 100.2 kg
Uke 3: 101.6 kg
Uke 4: 99.8 kg

I uke 4 veide jeg meg en ekstra gang selv om det ikke var lov. Jeg var så gira siden jeg var kommet under 100 kg. Den andre veiingen viste 99.4 kg. Enda bedre. 

Så til dagens veiing:
Uke 5: 100.1 kg. 

Jeg er litt skuffet, jeg må innrømme det. Men ser man alle ukene over ett så er tendensen at det går nedover. Og at jeg var gått litt opp igjen fra forrige uke gjorde det enda viktigere for meg å trene idag. Så jeg hadde en fin treningsøkt på formiddagen idag, og har planer om å fullføre minst to treningsøkter til denne uken i tillegg til min daglige trim. Kanskje ble det litt mye snop på lørdag (Halloween). Jeg skal evaluere litt senere idag, og da får jeg se på hvordan det har gått, Jeg kan skrive om det imorgen. 

Håper neste veiedag gir en koseligere overraskelse. 

Ha en fortsatt fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar